forum zuchów, harcerzy, wędroników i instruktorów Hufca ZHP Giżycko
Czuwaj!
20 Środowiskowa Drużyna Starszoharcerska im. Jana Bytnara ps. "Rudy" z Hufca ZHP Jaktorów ma zaszczyt zaprosić na XVIII już Rajd Andrzejkowo-Mikołajkowy.
20 Środowiskowa Drużyna Straszoharcerska
im. Jana Bytnara ps. „Rudy” & Wspólnicy
mają zaszczyt zaprosić na:
XVIII już Rajd Andrzejkowo-Mikołajkowy!
Przenieśmy się w świat bajek i baśni i przywołajmy najpiękniejsze dziecięce wspomnienia.
Czy pamiętacie jeszcze Reksia, Kota Filemona czy Smerfy? Czy nadal w nocy śni Wam się Buka z Muminków? A może wciąż intryguje was Baltazar Gąbka? Tak! To właśnie postacie z najbardziej znanych dobranocek zawitają w tym roku na Raj-dzie! Jak w tym towarzystwie odnajdą się Mikołaj i Jędral? Do tej pory zawsze dzięki Waszej pomocy udawało im się wyjść cało z opresji. Czy będzie tak i tym razem?
XVIII Rajd Andrzejkowo-Mikołajkowy, a więc Rajd peł-noletni (!), to także wydarzenie szczególne, ponieważ nasza drużyna obchodzić będzie swoje dwudzieste urodziny! Będzie więc mnóstwo prezentów, balonów, muzyki,
słodkości i przede wszystkim pięknych wspomnień –
jak na prawdziwe dwudziestolecie „Dwudziestki” przystało!
REGULAMIN
XVIII RAJDU ANDRZEJKOWO—MIKOŁAJKOWEGO:
1. Rajd rozpoczyna się 02.12.11 w godzinach 18:30-19:00 w Gimnazjum w Jaktorowie przy ul. Chełmońskiego 4, a kończy 03.12.11 ok. godziny 12:00.
2. W Rajdzie mogą brać udział patrole, zastępy i drużyny harcerskie, starszoharcerskie oraz wędrownicze oraz reprezentacje szkół.
3. Każdy patrol, zastęp, drużyna, czy grupa musi posiadać pełnoletniego opiekuna, który jest traktowany jako normalny uczestnik.
4. Zgłoszenia na Rajd można kierować na adres: rajd_am@wp.pl. Zgłoszenie po-winno obejmować: nazwę patrolu/zastępu/drużyny/grupy; imię, nazwisko opie-kuna, liczbę osób w ekipie oraz średnią wieku.
5. Zgłoszenia na Rajd będą przyjmowane do 20.11.2011.
6. Wpisowe na Rajd wynosi 15 zł i obejmuje: dwa noclegi, gorący posiłek w sobotę, wrzątek w stałej dostawie, znaczek i dyplom pamiątkowy oraz nagrody dla najlepszych ekip.
7. Wpisowe podlega przedpłacie na konto (dane do przelewu zostaną podane przy zgłoszeniu). Wpisowe będzie podlegało zwrotowi tylko do 22.11.2011! Po tym terminie nie będą możliwe zmiany liczebności patrolu.
8. Na starcie Rajdu będzie wymagany dowód zawarcia polisy ubezpieczeniowej lub jej numer i zakres oraz zgoda rodzimej Komendy Hufca.
9. Zadania przed rajdowe: Z okazji 20-lecia „Dwudziestki” przygotujcie własnoręcznie prezent urodzinowy (najlepiej swoją tematyką nawiązujący do liczby 20 lub Waszych wspomnień związanych z Drużyną, jeśli takowe posiadacie ); W terminie 3 dni od zgłoszenia zostanie Wam przydzielona jedna z dobra-nocek – Waszym zadaniem jest przygotowanie adekwatnych strojów oraz krótkiej (2 minuty) scenki opartej na podanej bajce. Scenka ma zawierać także prezentację patrolu. Będzie prezentowana na kominku.
10. Każdy uczestnik powinien posiadać: menażkę, niezbędnik, śpiwór, karimatę, buty na zmianę, umundurowanie.
11. Na Rajdzie obowiązuje zmiana obuwia.
12. Patrole powinny posiadać przynajmniej jedną: busolę, latarkę oraz skompletowaną apteczkę.
13. Każdy uczestnik Rajdu obowiązany jest przestrzegać Prawa Harcerskiego oraz podstawowych zasad kultury osobistej.
14. Każdy opiekun ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone przez członków jego patrolu.
15. Konsekwencją nieprzestrzegania Regulaminu może być dyskwalifikacja oraz
wydalenie z Rajdu.
pwd. Joanna Zagrajek
20 ŚDS im. Jana Bytnara ps. "Rudy"
Hufiec ZHP Jaktorów
Offline