forum zuchów, harcerzy, wędroników i instruktorów Hufca ZHP Giżycko
Administrator
Chcesz, żeby w Twojej miejscowości działy się ciekawe rzeczy i masz pomysł jak to zrobić?
* Chcesz nawiązać współpracę z podobnymi sobie ludźmi?
„DZIAŁAJ SKUTECZNIE! MŁODZIEŻOWA AKADEMIA LOKALNYCH LIDERÓW”
To cykl trzech szkoleń dla młodych ludzi, którzy działają włączając się w życie swoich wsi, miejscowości, dzielnic i osiedli, zrealizowali pierwsze inicjatywy i mają apetyt na kolejne!
Szkolenia to doskonała okazja, aby:
* rozwinąć swoje umiejętności liderskie,
* dowiedzieć się jak skuteczniej działać w grupie i w swoim otoczeniu,
* poznać ludzi takich jak Ty z całej Polski i
* wypróbować zdobyte umiejętności w praktyce!
Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonych trenerów, którzy nie pozwolą Ci się nudzić!
KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W WARSZTATACH?
Osoba, która:
* ma od 16 do 24 lat,
* ma za sobą pierwsze działania/projekty,
* jest zaangażowana w działania grupy, szkoły, organizacji, klubu, itp.,
* jest zainteresowana podejmowaniem działań na rzecz innych,
* jest ciekawa innych ludzi i ich doświadczeń oraz gotowa do dzielenia się swoim doświadczeniem,
* jest chętna do refleksji nad własnym doświadczeniem,
* chce rozwijać swoją wiedzę i umiejętności związane z byciem liderem.
UWAGA! Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc w szkoleniu może wziąć udział tylko jedna osoba z organizacji/grupy młodzieżowej
UWAGA! Zgłoszenie jest jednoznaczne z deklaracją udziału we wszystkich trzech częściach Akademii. Nie ma możliwości brania udziału tylko w pojedynczych modułach.
JAKA BĘDZIE TEMATYKA SPOTKAŃ?
Spotkanie 1 – „Ja jako lider” 11–15 stycznia 2012
Między innymi dowiesz się:
* co jeszcze musisz zrobić, aby być skutecznym liderem,
* jak organizować pracę zespołową,
* jak dbać o skuteczną komunikację.
Spotkanie 2 - „Ja w środowisku” 20 – 25 marca 2012
Między innymi dowiesz się:
* jak badać lokalne potrzeby,
* jak budować współpracę w środowisku lokalnym,
* jak mobilizować i organizować swoją grupę wokół wybranych celów.
Spotkanie 3 - „Ja w działaniu” 5 –10 czerwca 2012
Między innymi dowiesz się:
* jak planować działania odpowiadające na potrzeby lokalne,
* na czym polega praca metodą projektu (wyznaczanie celów, planowanie działań, planowanie budżetu, określanie rezultatów i wskaźników, zarządzanie realizacją projektu, ewaluacja),
* co oferuje Program „Młodzież w działaniu” oraz inne programy wspierające młodych ludzi.
GDZIE?
Ośrodek szkoleniowy w Konstancinie koło Warszawy
JAK ZOSTAĆ UCZESTNIKIEM WARSZTATÓW?
Zgłoszenie należy przysłać poprzez formularz zgłoszeniowy on-line najpóźniej do 30.11.2011 do godz. 23.59. Z wybranymi kandydatami przeprowadzimy rozmowy telefoniczne. Ostateczną listę uczestników Akademii ogłosimy 19.12.2011.
Formularz jest dostępny pod linkiem: http://www.mlodziez.org.pl/szkolenia/dz … ch-liderow
UWAGA! W przypadku udziału w Akademii osób niepełnoletnich organizatorzy zastrzegają sobie prawo wprowadzenia zakazu spożywania alkoholu.
KTO POKRYWA KOSZTY?
Narodowa Agencja Programu „Młodzież w działaniu” pokrywa wszystkie koszty związane z pobytem (wyżywienie, zakwaterowanie, udział w szkoleniu).
Uczestnik zobowiązany jest pokryć koszt dojazdu na miejsce szkolenia we własnym zakresie. Jest to wkład własny uczestnika w koszty projektu szkoleniowego.
Jeśli koszt dojazdu na szkolenie będzie stanowił przeszkodę we wzięciu udziału w szkoleniu, uczestnik może wnioskować o zwrot poniesionych kosztów, jednak w dalszym ciągu będzie musiał pokryć koszt transportu lokalnego, np. dojazd na dworzec.
Ewentualne pytania należy kierować na adres: mpaszkowska@frse.org.pl
Offline